Τις τελευταίες ημέρες, ο δημιουργός του ελληνικού υπεραυτοκινήτου Chaos, Σπύρος Πανόπουλος, είναι πολύ ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεβάζει νέες εικόνες και ιστορίες που σχετίζονται με αυτό το αυτοκίνητο.

Πρόσφατα ανέβασε μια φωτογραφία που δείχνει μία από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Δείχνει το Chaos στο βάθος και μια Lamborghini Aventador λίγο πιο μπροστά.

Σύμφωνα με το News Auto, η συγκεκριμένη εικόνα τραβήχτηκε πριν από περίπου έξι μήνες.

Όπως μπορείτε να δείτε από τη σχετική ανάρτηση, ο Σπύρος Πανόπουλος έγραψε πάνω στη φωτογραφία: “Επειδή ο εχθρός του καλού είναι ο καλύτερος. Όταν τώρα η SV μοιάζει με SUV”, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να πει ότι το ελληνικής κατασκευής όχημα είναι πιο χαμηλά από την Lamborghini Aventador.

Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι στην εν λόγω φωτογραφία, η οποία απεικονίζει το Χάος, το εσωτερικό και το παρμπρίζ δεν είχαν διαμορφωθεί και τοποθετηθεί εκείνη την εποχή.

Το Chaos φέρεται να φτάνει τους 3.000 ίππους και τις 12.000 σ.α.λ. είναι ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V10 κινητήρας 4,0 λίτρων με κάποια αδιευκρίνιστη μορφή υβριδικής υποβοήθησης.

Η SP Automotive λέει ότι αυτό θα το εκτοξεύσει στα 100 χιλιόμετρα την ώρα (62 μίλια την ώρα) σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια στην τελική ταχύτητα των 499 χιλιομέτρων την ώρα (310 μίλια την ώρα). Αυτή είναι η πιο ισχυρή έκδοση του Chaos και κοστίζει 14,4 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με το Motor1, οι αγοραστές που αναζητούν μια πιο μετριοπαθή επιλογή, ωστόσο, μπορούν να επιλέξουν το “βασικό” μοντέλο με μόλις 2.000 ίππους (1.491 kW).

Η λιγότερο ισχυρή έκδοση χρησιμοποιεί μια ελαφρώς αποσυντονισμένη έκδοση του ίδιου κινητήρα V10, χωρίς υβριδική υποβοήθηση, και κοστίζει συγκριτικά μάλλον ανέξοδα 6,4 εκατομμύρια δολάρια.

Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με το ίδιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η τετρακίνηση είναι επίσης στάνταρ στο ζευγάρι.

Και για να διασφαλίσει ότι αυτό το υπεραυτοκίνητο σταματά τόσο καλά όσο πηγαίνει, η SP Automotive τοποθέτησε στο κουπέ δύο τεράστιους ρότορες – δίσκους φρένων 16,9 ιντσών (428 χιλιοστών) μπροστά και δίσκους 16,4 ιντσών (416 χιλιοστών) πίσω, κρυμμένους πίσω από ένα σετ τροχών 22 ιντσών, 3D-τυπωμένων.

Με όλη αυτή τη διαθέσιμη ισχύ, η SP Automotive λέει ότι θα επιχειρήσει να σπάσει σχεδόν κάθε ρεκόρ ταχύτητας που υπάρχει στο βιβλίο.

Το Chaos θα προσπαθήσει να εκθρονίσει τον χρόνο της Porsche 911 GT2 RS στο Nurburgring (6:43:30), το ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας της SSC Tuatara στα 286,1 μίλια/ώρα, ακόμα και το ρεκόρ του Rimac Nevera στα 8,58 δευτερόλεπτα για το τέταρτο του μιλίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *